Polski Instytut Montessori
Warsztaty
POLITYKA PRYWATNOŚCI

POLITYKA PRYWATNOŚCI WWW.MONTESSORI.INFO.PL

I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), informujemy, iż administratorem danych osobowych klienta jest POLSKI INSTYTUT MONTESSORI JOANNA MAGHEN, z siedzibą przy ul. Lwowskiej 11 lok. 3, 00-660 Warszawa adres e-mail: sekretariat.pim@montessori.info.pl, („Administrator”).

Administrator gwarantuje ochronę danych osobowych i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.

 II. CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w poniższych celach w oparciu o poniższe podstawy prawne:
w zakresie odbierania i archiwizowania oświadczeń woli klienta, jako realizacji praw osób korzystających z usług świadczonych przez Administratora, korzystania z portalu i nabywania produktów i usług sprzedawanych przez Administratora – art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO (wykonanie umowy, wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze i prawnie usprawiedliwiony cel/uzasadniony interes Administratora),
w celu rozpatrzenia ewentualnych reklamacji lub zgłoszonych roszczeń z tytułu świadczonych usług – art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO (wykonanie umowy, prawnie usprawiedliwiony cel/uzasadniony interes Administratora),
w zakresie dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie usprawiedliwiony cel/uzasadniony interes Administratora),
w zakresie rozliczeń z tytułu realizacji zawartych z klientami umów – art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO (wykonanie umowy, wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze i prawnie usprawiedliwiony cel/uzasadniony interes Administratora).
w celach analitycznych [doboru usług do potrzeb klientów, optymalizacji naszych produktów w oparciu także o uwagi klienta na ich temat i zainteresowanie klienta, optymalizacji procesów obsługi w oparciu o przebieg procesów obsługi sprzedaży i posprzedażowej w tym reklamacji, itp.] będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
w celu badania satysfakcji klientów będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu określania jakości naszej obsługi oraz poziomu zadowolenia naszych klientów z produktów i usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
w celu oferowania przez nas produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem potrzeb klienta, będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO) – jeżeli wyrazisz na to zgodę;
w celu oferowania bezpośrednio (marketing bezpośredni) produktów i usług firm z nami współpracujących (naszych partnerów), (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO) – jeżeli wyrazisz na to zgodę;
w celu zawarcia albo wykonania umowy o wykonywanie usług elektronicznych, a więc w celu umożliwienia założenia konta, utrzymywania konta i jego funkcjonalności i wykonywania pozostałych usług elektronicznych, jak również w celu wykonywania umów, których stroną jest klient lub podjęcia działań na żądanie klienta przed zawarciem umowy, tj. skutecznego złożenia zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania newsletterów (w tym także w postaci wiadomości sms/mms wysyłanych na podany przez klienta numer telefonu).
Dane te potrzebne są w szczególności do:

1.Zawarcia umowy;

2.Dokonania rozliczeń;

3.Dostarczenia zamówionego przez użytkownika towaru lub usługi;

4.Korzystania przez użytkownika ze wszelkich uprawnień konsumenckich.


Administrator przechowuje dane osobowe przetwarzane:

w celach opisanych w pkt 1-3 I 6. powyżej przez okres przedawnienia roszczeń z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej lub dochodzenia roszczeń przez klienta określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego;
w przypadku przetwarzania danych w celu, o którym mowa w pkt 4 powyżej – przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi przechowywanie ksiąg rachunkowych, jednak nie krócej niż przez termin przedawnienia roszczeń z tytułu działalności prowadzonej przez Administratora;
w celach opisanych w pkt 5 i 7 powyżej przez czas prowadzenia przez Administratora działalności gospodarczej;
w celach opisanych w pkt 8, 9–11. powyżej przez czas prowadzenia przez Administratora działalności gospodarczej, chyba że wcześniej cofniesz zgodę na przetwarzanie danych w tym zakresie;
 

III. POWIERZENIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1.Dane osobowe klienta mogą zostać udostępnione pracownikom/współpracownikom Administratora upoważnionym do ich przetwarzania na polecenie Administratora, a także podmiotom, którym Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych, w tym dostawcom usług technicznych, kurierskich, pocztowych, księgowych, informatycznych, marketingowych i organizacyjnych umożliwiających Administratorowi przygotowanie i dystrybucję i wysyłkę produktów, prowadzenie kampanii marketingowych, prowadzenie portalu, sklepu internetowego, przygotowanie i dystrybucję newslettera oraz właściwym organom (Policji, Prokuraturze, Sądom, etc.) w zakresie niezbędne do realizacji przez nie ustawowych zadań, na ich żądanie z zachowaniem wszelkich gwarancji zapewniających bezpieczeństwo przekazywanych danych.
2.Masz prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – na zasadach określonych w art. 16–21 RODO.
3. Podanie danych jest dobrowolne, ale w zakresie innym niż w celu otrzymywania newslettera lub marketingu bezpośredniego, niezbędne do założenia konta, zawarcia umowy nabycia produktów i ich dostarczenia. Brak podania danych osobowych będzie powodował niemożliwość świadczenia usług lub sprzedaży/dostarczenia produktów w ww. zakresie.

IV. RODZAJ DANYCH

Administrator przetwarza następujące dane osobowe, których podanie jest niezbędne do:

1. Dokonywania zakupów towarów lub usług za pomocą strony internetowej:

Imię i nazwisko;

Płeć;

Adres;

Numer telefonu;

Adres e-mail.

2.Dane podawane opcjonalnie:

Data urodzenia;

PESEL (w przypadku żądania wystawienia faktury)

Numer NIP (w przypadku żądania wystawienia faktury).

3. W przypadku odstąpienia od zawieranej umowy bądź uznania reklamacji, gdy zwrot ma nastąpić na rachunek użytkownika, w celu dokonania zwrotu należności przetwarzane są również informacji dotyczące numeru rachunku bankowego.

V. PLIKI COOKIES

Nasza strona internetowa korzysta z plików cookie. Plik cookie to plik zawierający identyfikator (ciąg liter i cyfr), który jest wysyłany przez serwer internetowy do przeglądarki internetowej i przechowywany przez przeglądarkę. Dane identyfikacyjne są ponownie przesyłane na serwer za każdym razem, gdy przeglądarka wysyła żądanie otwarcia strony znajdującej się na serwerze. Pliki cookie mogą być „trwałe” lub „sesyjne”: trwałe pliki cookie są przechowywane przez przeglądarkę internetową i pozostają ważne do ustalonej daty wygaśnięcia, chyba że użytkownik usunie je wcześniej; sesyjny plik cookie wygasa z końcem sesji użytkownika, gdy przeglądarka jest zamykana. Pliki cookie zazwyczaj nie zawierają informacji umożliwiających bezpośrednią identyfikację użytkownika, jednak dane osobowe, które przechowujemy, mogą być powiązane z informacjami przechowywanymi w plikach cookie i uzyskiwanymi z nich. Używamy zarówno sesyjnych, jak i trwałych plików cookie na naszej stronie.
Nazwy plików cookie, których używamy, oraz cele ich wykorzystywania są dostępne w narzędziu do zarządzania zgodą – platformie CookieYes, z której korzystamy. Szczegóły można sprawdzić oraz zmienić ustawienia zgody w dowolnym momencie, klikając ikonę „Ustawienia plików cookie” dostępną w dolnej części strony.
Większość przeglądarek umożliwia odmowę przyjęcia plików cookie, na przykład:
- W przeglądarce Internet Explorer – klikając „Narzędzia”, „Opcje internetowe”, „Prywatność”, a następnie „Zaawansowane”;
- W przeglądarce Firefox – klikając „Narzędzia”, „Opcje”, „Prywatność”, wybierając „Użyj ustawień niestandardowych dla historii” i odznaczając „Akceptuj ciasteczka z witryn”;
- W przeglądarce Chrome – klikając „Ustawienia”, „Pokaż ustawienia zaawansowane”, „Ustawienia treści” i zaznaczając „Blokuj witrynom ustawianie jakichkolwiek danych” w sekcji „Pliki cookie”.

Zablokowanie wszystkich plików cookie może mieć negatywny wpływ na działanie wielu stron internetowych. Jeśli zablokujesz pliki cookie, niektóre funkcje naszej strony mogą być niedostępne.

Możesz także usunąć zapisane pliki cookie, na przykład:
- W Internet Explorerze – ręcznie usuwając pliki cookie (instrukcje dostępne na stronie: http://support.microsoft.com/kb/278835),
- W Firefoxie – klikając „Narzędzia”, „Opcje”, „Prywatność”, wybierając „Użyj ustawień niestandardowych dla historii”, klikając „Pokaż pliki cookie”, a następnie „Usuń wszystkie pliki cookie”,
- W Chrome – klikając „Ustawienia”, „Pokaż ustawienia zaawansowane”, „Wyczyść dane przeglądania”, zaznaczając „Usuń pliki cookie i dane innych witryn i wtyczek”, a następnie klikając „Wyczyść dane przeglądania”.

Usunięcie plików cookie może również wpłynąć negatywnie na użyteczność wielu stron internetowych.

 

 
 

Polski Instytut Montessori rekomenduje współpracę z Falck Medycyna w zakresie szkoleń z pierwszej pomocy przedmedycznej dla nauczycieli i uczniów placówek Montessori

Dane do faktury

Polski Instytut Montessori
ul. Lwowska 11/3
00- 660 Warszawa

 

nip 5291752798
regon 141521190
Konto bankowe Santander Bank Polska nr 05109010560000000109765349
Ośrodek Szkoleniowy

Polski Instytut Montessori
ul. Kłosia 7 
02- 466 Warszawa

Nr wpisu do RIS: 2.14/00260/2022

Kontakt

Administracja

✉ sekretariat.pim@montessori.info.pl

☎︎ 781 693 705  (pon.- pt. godz. 9-13)

Faktury i rozliczenia

sekretariat.pim@montessori.info.pl

☎︎ 723 555 502 (pon.-pt. godz. 9-13)

Wykładowca

✉ instytut.montessori@gmail.com

☎︎ 667 879 300 (pon.- pt. godz. 9-17)